cz

Generali: Kuny a hlodavci překousali kabely téměř každému třetímu řidiči4.12.2019

Čerstvý průzkum pojišťovny Generali ukázal, že překousání kabelů v motoru zažilo na vlastní kůži už 30 % českých řidičů. Řidiči mohou poškození svých aut zvířaty hradit ze svého autopojištění. „Řešení jsou dvě – buď uplatnit nárok z allriskového havarijního pojištění, nebo využít speciálního připojištění. To si u nás mohou motoristé pořídit k povinnému ručení. Kryje škody způsobené nejen kunami nebo hlodavci. Připojištění se totiž vztahuje na poškození od jakéhokoliv zvířete,“ popisuje Miroslav Matějka, manažer pojištění motorových vozidel v Generali.

Zdroj: opojisteni.cz

Jaké si vybrat pojištění odpovědnosti26.11.2019

Pojistných produktů pro podnikatele existuje celá řada. Rozhodně byste neměli zapomínat na pojištění odpovědnosti za újmu či za způsobené škody. Jaké si vybrat pojištění odpovědnosti? 

Pojištění odpovědnosti se nejčastěji týká úhrady odškodnění za újmu, z výrobní činnosti či pro případ vzniku škod, které podnikatel způsobí svou činností třetí straně. Každá firma by toto pojištění měla mít sjednané. 

Eurovalley - na cestě s Vámi vzhůru22.11.2019

Co nás reprezentuje? Čím se odlišujeme od davu? Jak vám, klientům, náš způsob práce představit? Ten náš pojišťovací obor působí na okolí tak složitě a není vždy jednoduché najít vhodná slova a popsat vše lidsky. A pro lidi.

 

Vzniká nový lídr pojistného trhu "Generali Česká pojišťovna"8.10.2019

Nová společnost Generali Česká pojišťovna vznikne k datu 21.12.2019. Po tomto datu budete moci sjednávat výhradně produkty z portfolia nové společnosti a veškerá dokumentace musí být již s údaji a designem nové společnosti. Prakticky to znamená, že po tomto datu nesmí vstoupit v platnost žádná smlouva společnosti Česká pojišťovna, Generali pojišťovna a Česká pojišťovna Zdraví. Z těchto důvodů bude v průběhu 4.Q. 2019 docházet k určitým úpravám ve sjednávání jednotlivých produktů. 

Autonehody v zahraničí a jejich řešení7.10.2019

Pojistnou událost v zahraničí zažila řada našich klientů, a to i v případě, kdy autonehodu na evropských či jiných silnicích nezavinili, škodu nakonec uhradili ze svého, nebo z havarijní pojistky, přestože díky povinnému ručení by nezaviněná nehoda neměla poškozeného stát nic.

Trendy v pojistných podvodech4.10.2019

Přijít si k penězům pojistným podvodem je značné riziko. Pojišťovny hlásí, že se jim daří odhalovat stále víc případů, v nichž jde mnohdy o vysoké částky. Loni detektivové pojišťoven rozkryli 10 325 podezřelých pojistných událostí a odhalili podvody v hodnotě dosahující téměř 1,3 miliardy korun.

Odškodnění v důsledku dopravní nehody26.9.2019

Výši odškodného za autonehodu často podceňujeme. Ve většině případů poškození mnohdy ani neví, na co mají nárok. Co vše je nám viník dopravní nehody povinen uhradit, přiblížíme na konkrétním případu, který jsme v Eurovalley řešili.

Pojištění majetku a nastavení pojistných částek16.9.2019

Současná praxe ukazuje, že řada lidí, ale i firem v případě majetkové pojistné události tratí peníze kvůli podpojištění. Důvodem je raketový vzestup cen stavebních prací a také obecně stoupající cenová hladina, tedy důvody na straně ekonomického vývoje. Pokud k tomu přidáme staré pojistné smlouvy, u nichž od chvíle jejich uzavření nedošlo klientem ani jejich makléřem k aktualizaci hodnoty pojištěného majetku a úpravě pojistné částky, je taková pojistná ochrana více než nedostatečná a finanční náhrada za případnou škodu může být proti skutečnosti opravdu výrazně nižší.

Požár Notre-Dame: Jak pojistit nepojistitelné4.9.2019

Nikoho nenechá v klidu pohled na světoznámou katedrálu Notre-Dame, které ze střechy šlehají plameny. A děje se to teď, jednoho pondělí letos v dubnu, ne kdysi, ve středověku, kdy neměli hasiče, sprinklery, krizové plánování a další naše dnešní opory.

Ať už na sebe akutní hrůzu okamžiku necháme působit jakkoli dlouho, následovat budou otázky: Co se teď stane? Kdo zaplatí opravu? Má na to vůbec někdo? A co to vlastně znamená, když se má opravit něco, co je výjimečné tím, že to bylo původní a jedinečné?

Komunikační interface pro naše klienty16.8.2019

Naši klienti jsou úspěšní, a to jak z pohledu České republiky, tak i celosvětově. V oborech, ve kterých podnikají, dosahují vynikající úrovně. To má však za následek chronický nedostatek času, který významně omezuje možnost se ke každému obchodnímu jednání osobně sejít – což platí i pro projednávání záležitostí řízení rizik, které s klienty projednáváme my.

1 ...  1011121314151617
Vstup pro klienty
zapomněl(a) jsem heslo