Pojistná řešení - Obchodní a administrativní centra
Podnikání v rámci provozu obchodních a administrativních center přináší mnoho rizik, která jsou specifická pro toto podnikatelské odvětví.
Provozovatelé obchodních a administrativních center musí při své činnosti čelit nejen rizikům vyplývajícím z možných živelních škod na jimi vlastněných (provozovaných) nemovitostech, ale zejména možného přerušení provozu centra. Taktéž musí čelit rizikům vyplývajícím z titulu odpovědnosti za škody ať už vůči nájemcům center, tak vůči jejich návštěvníkům a dalším osobám.
Pro efektivní pojištění je důležité analyzovat individuální potřeby krytí rizik pro konkrétní centrum. Optimální pojistné řešení vyhovující vašim potřebám a požadavkům vám na míru připraví specialisté z Eurovalley.
Klíčová rizika obchodních a administrativních center:
- živelní rizika (např. požáry, vichřice)
- ušlé nájemné
- poškození majetku
- poškození strojních zařízení (vzduchotechnika, výtahy)
- odpovědnostní škody členů statutárních orgánů provozujících obchodní a administrativní centra
Související produkty
- pojištění odpovědnosti za škodu v souvislosti s držbou, pronájmem nebo provozem nemovitosti
- živelní pojištění majetku, jehož účelem je krytí věcných škod na pojištěných nemovitostech
- pojištění ušlého nájemného (příp. zálohových plateb na správu) v případě poškození nebo zničení pojištěné nemovitosti
- pojištění strojů, které zajistí mimo jiné krytí škod způsobených chybou obsluhy nebo přepětím elektrického proudu
- D&O pojištění odpovědnosti za škody členů statutárních orgánů pro obchodní společnosti, bytová družstva a společenstvím vlastníků jednotek