Správa a aktualizace pojistného programu
Specialisté Eurovalley připravují každý pojistný program na míru na základě analýzy rizik, požadavků a potřeb konkrétního klienta. Při sestavování pojistného programu dbáme zejména na:
- zohlednění individuálních potřeb a požadavků klienta
- správnou analýzu a prezentaci rizik s cílem získat pro klienta nejvyhodnější cenovou nabídku
- kvalitní rozsah pojistného krytí, včetně stanovení odpovídajících pojistných částek a přiměřených spoluúčastí
- prosazení nadstandardních smluvních ujednání ve prospěch klienta
- předložení variantních nabídek pojištění
Komplexní správa, která je Vám k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce, zahrnuje:
- realizaci pojistného programu u Vámi vybrané pojišťovny
- likvidaci škod
- pravidelnou aktualizaci pojistných smluv a zajištění jejich obnovy
- vyhodnocování podmínek pojištění, realizaci výběrového řízení na pojišťovny
- školení a semináře
- zpracování metodických postupů pro efektivní správu pojištění a likvidaci škod
- posouzení kvality a rozsahu pojistných smluv dodavatelů a odběratelů
- informování o novinkách pojišťovacího trhu, změnách legislativy
Služby Eurovalley jsou založeny na osobních vztazích s Vaší společností, což umožňuje uspokojit Vaše každodenní potřeby a řešit aktuální problémy.
Rádi Vám poskytneme bližší informace o rozsahu poskytovaných služeb.
Eurovalley používá vlastní informační systém, který umožňuje účinně spravovat veškeré údaje o klientech a jejich pojištění. Díky online přístupu k informacím jsou pracovníkům Eurovalley vždy k dispozici aktuální informace o:
- pojistných smlouvách
- škodách
- komunikaci týkající se pojištění daného klienta
- partnerských pojišťovnách, apod.
- další služby v závislosti na rozsahu spolupráce (elektronický systém vedení veřejných zakázek ap.)
Informační systém je kontinuálně udržován a vylepšován kolegy z vlastního oddělení vývoje.
Klienti Eurovalley mohou pracovat s těmito informace pomocí webového extranetu. Jeho prostřednictvím mají přístup ke všem důležitým informacím o svém pojištění, např.:
- přehled pojistných smluv
- kontakty na členy týmu Eurovalley, který spravuje pojistný program
- informace o splatnosti pojistného
- informace o vývoji pojistných událostí
- možnost hlášení pojistných událostí
- statistické přehledy (např. škody, informace k flotile vozidel), apod.
Součástí extranetu jsou i informace o legislativě v pojišťovnictví, pojistných podmínkách jednotlivých pojistitelů či zajímavé informace z trhu.
Samozřejmostí všech našich technologií je důraz na maximální bezpečnost, kterou zaručují nadstandardní opatření používaná renomovanými finančními institucemi.